Nu blir det att komma i form !!

Jag har u bestämmt mig att under november ska jag gå med i något som kallas fitnessfighten. Under en månad får man träning och mat kalender som man ska följa för att komma i form. Jag tyckte det verkade som en lärorik och lite jobbig utmaning men det är något jag verkligen vill göra så då ska jag såklart göra det :DD
 
Det är inte så att jag är deprimerad och vill gå ner i vikt , utan det är för jag är så deppad på att få en hälsosammare liv typ. Jag tränar ju nu minst två ggr i veckan och strechar varje dag. Jag känner verkligen hur mycket piggare och gladare man blir av träning !! Det är nog första gången jag faktiskt gör det hahah ;) 
 
Det kostar 495 och håller på i 30 dagar. Resultaten ser riktigt bra ut så jag kan inte vänta med att börja !! :DDD
 
Så sjukt peppppppaaadd !!
 


Kommentarer
pelvis

Haha härmis<3

2012-10-03 @ 12:52:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0